I. WYMIANA
- Na wymianę zakupionego produktu mają Państwo 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
- Wymieniany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne opakowanie.
- Produkt na wymianę może być dowolnym produktem dostępnym w sklepie Gaśnice Domowe, którego cena jest taka sama jak produktu wymienianego lub wyższa.
- Procedura wymiany produktu może trwać do 14 dni. Jeśli z jakichkolwiek powodów zależy Państwu na szybszym odebraniu nowego zamówienia, proponujemy skorzystanie z opcji zwrotu i dokonania ponownego zakupu w sklepie Gaśnice Domowe.
Aby wymienić produkt, który został zakupiony w sklepie Gaśnice Domowe należy:
- Złożyć nowe zamówienie w sklepie Gaśnice Domowe, w którym wskazany zostanie produkt na wymianę, w uwagach przy zamówieniu należy wpisać słowo „WYMIANA”.
- W opcjach płatności należy wybrać opcję „Płatność przelewem tradycyjnym”.
- Jeżeli nowo zamawiany produkt ma taką samą cenę co towar, który chcą Państwo wymienić – nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych opłat, ponieważ koszty wysyłki produktu na wymianę pokrywa sklep Gaśnice Domowe.
- Jeżeli nowo zamawiany produkt jest droższy od produktu, który chcą Państwo wymienić, należy dopłacić różnicę ceny przelewem na numer rachunku bankowego sklepu Gaśnice Domowe podanego w potwierdzeniu zamówienia, oraz na formularzu wymiany. Prosimy w tytule przelewu wpisać słowo „WYMIANA nr” (wpisać numer zamówienia na wymianę).
- Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
- Wypełnić formularz wymiany, który został wysłany wraz z produktem.
- Wymieniany produkt z dołączonym formularzem wymiany, dowodem zakupu (paragon, faktura VAT), należy odesłać.
II. ZWROT
- Na zwrot zakupionego produktu mają Państwo 14 dni od daty doręczenia przesyłki z zamówieniem.
- Zwracany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne opakowanie.
- W terminie do 14 dni, po zaakceptowaniu przez sklep Gaśnice Domowe zwrotu, Klient otrzyma e-mail z informacją o przelaniu na jego konto bankowe należnej kwoty.
Aby zwrócić produkt, który został zakupiony w sklepie Gaśnice Domowe należy:
- Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
- Wypełnić formularz zwrotu – pobierz
- Zwracany towar z dołączonym formularzem zwrotu, paragonem (dowodem zakupu), należy odesłać.
III. REKLAMACJE
Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z zm.) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w ciągu 2 lat od daty zakupu.
Aby złożyć reklamację należy:
- Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
- Wypełnić formularz reklamacji – pobierz
- Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, paragonem (dowodem zakupu), należy odesłać.
O rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani drogą e-mailową. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki od Klienta, sklep Gaśnice Domowe rozpatrzy Państwa reklamację.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji oraz:
- przyznania zwrotu gotówki otrzymają Państwu należną kwotę w formie przelewu na nr konta bankowego podany w zgłoszeniu reklamacyjnym do 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji,
- naprawy produktu bądź wymiany na nowy, otrzymają Państwo paczkę z produktem w terminie do 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Sklep Gaśnice Domowe nie przyjmuje paczek wysyłanych na koszt adresata ani za pobraniem.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt sklepu Gaśnie Domowe. W przypadku nie uznania reklamacji przez sklep Gaśnice Domowe, koszty przesyłki pokrywa Klient.
Zwroty, wymiany, reklamacje należy odesłać na adres:
OGNIOCHRON S.A.
ul. Przemysłowa 42
34-120 Andrychów