Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie zPolityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Ukryj

Zwroty, wymiana, reklamacje

I. WYMIANA

  1. Na wymianę zakupionego produktu mają Państwo 14 dni od daty doręczenia przesyłki.
  2. Wymieniany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne opakowanie.
  3. Produkt na wymianę może być dowolnym produktem dostępnym w sklepie Gaśnice Domowe, którego cena jest taka sama jak produktu wymienianego lub wyższa.
  4. Procedura wymiany produktu może trwać do 14 dni. Jeśli z jakichkolwiek powodów zależy Państwu na szybszym odebraniu nowego zamówienia, proponujemy skorzystanie z opcji zwrotu i dokonania ponownego zakupu w sklepie Gaśnice Domowe.

Aby wymienić produkt, który został zakupiony w sklepie Gaśnice Domowe należy:

  • Złożyć nowe zamówienie w sklepie Gaśnice Domowe, w którym wskazany zostanie produkt na wymianę, w uwagach przy zamówieniu należy wpisać słowo „WYMIANA”.
  • W opcjach płatności należy wybrać opcję „Płatność przelewem tradycyjnym”.
    • Jeżeli nowo zamawiany produkt ma taką samą cenę co towar, który chcą Państwo wymienić – nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych opłat, ponieważ koszty wysyłki produktu na wymianę pokrywa sklep Gaśnice Domowe.
    • Jeżeli nowo zamawiany produkt jest droższy od produktu, który chcą Państwo wymienić, należy dopłacić różnicę ceny przelewem na numer rachunku bankowego sklepu Gaśnice Domowe podanego w potwierdzeniu zamówienia, oraz na formularzu wymiany. Prosimy w tytule przelewu wpisać słowo „WYMIANA nr” (wpisać numer zamówienia na wymianę).
  • Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
  • Wypełnić formularz wymiany, który został wysłany wraz z produktem.
  • Wymieniany produkt z dołączonym formularzem wymiany, dowodem zakupu (paragon, faktura VAT), należy odesłać.

II. ZWROT

  1. Na zwrot zakupionego produktu mają Państwo 14 dni od daty doręczenia przesyłki z zamówieniem.
  2. Zwracany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne opakowanie.
  3. W terminie do 14 dni, po zaakceptowaniu przez sklep Gaśnice Domowe zwrotu, Klient otrzyma e-mail z informacją o przelaniu na jego konto bankowe należnej kwoty.

Aby zwrócić produkt, który został zakupiony w sklepie Gaśnice Domowe należy:

  • Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
  • Wypełnić formularz zwrotu, który został wysłany wraz z produktem.
  • Zwracany towar z dołączonym formularzem zwrotu, paragonem (dowodem zakupu), należy odesłać.

III. REKLAMACJE

Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z zm.) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w ciągu 2 lat od daty zakupu.

Aby złożyć reklamację należy:

  • Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
  • Wypełnić formularz reklamacji, który został wysłany wraz z produktem.
  • Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, paragonem (dowodem zakupu), należy odesłać.

O rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani drogą e-mailową. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki od Klienta, sklep Gaśnice Domowe rozpatrzy Państwa reklamację.

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji oraz:

  • przyznania zwrotu gotówki otrzymają Państwu należną kwotę w formie przelewu na nr konta bankowego podany w zgłoszeniu reklamacyjnym do 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji,
  • naprawy produktu bądź wymiany na nowy, otrzymają Państwo paczkę z produktem w terminie do 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Sklep Gaśnice Domowe nie przyjmuje paczek wysyłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt sklepu Gaśnie Domowe. W przypadku nie uznania reklamacji przez sklep Gaśnice Domowe, koszty przesyłki pokrywa Klient.

Zwroty, wymiany, reklamacje należy odesłać na adres:
KZWM OGNIOCHRON S.A.
ul. Krakowska 83c
34-120 Andrychów